mitten!!

veckorna går så fort!! i går var d mitten på veckan......arbetsveckan iallafall!!! =)

Igår tog jag o lykke en promenad på förmiddagen för tt göra lite ärenden, först till bo ohlsson för att handla kvittensblock o kassabok för att kunna bokföra och ha koll på mina inkomster o utgifter på JaMs Design!!! Lite koll måste man ha.......!!!  Vi tog en sväng in till Madde på fiket o där åt vi en semla!!! Gott!!!

Gick till Brandkårsgatan (mitt gamla jobb) för att diskutera o komma fram till en bra lösning på haklapp.......d var så kul o komma på besök o speciellt när man blir igenkänd av d sm bor där!!! =) Då får man en liten glimt på att man har gjort ett bra jobb!!

Hemma från promenaden somnade Lykke o jag satte igång direkt med förklädet/haklappen......d blev skit bra!! Får ta en sväng ner i helgen för att kolla om den passar..............=)

Kvällen var lugn, Indisk Lax med ris o GurkYoghur. En fin kvällspromenad o bäst av allt var när Tilda sken upp som en sol dä i mörka kvällen när vi sa att nu kan du sparka på din spark när vi promenerar!!! Härligt!!! =)

Zumban i förrgår var super rolig!!! Alla som har chansen skall testa på d!! Shit alltsåååå!! Vi var 30 st o alla log konstant o svetten rann av oss!!! Ultimata träingen, Roligt och jobbigt!!! D skall jag definitivt fortsätta med!!!

Nu skall vi förbereda för promenad med Madde o Mea och en lunch med dom på Fiket!!!

Ha en fin dag alla!!!  O glöm inte att alla kan vara med o tävla om Torky on the Go!!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0