Lugg med en tveksamhet!!

Fredagen var dimmit som bara den.......Hade bestämmt med Julia att jag o Lykke skulle komma upp en runda, sen frågade jag henne snällt om hon vill klippa min lugg.......jag flörtade oxå lite med lila tulpaner!! ;)

Vi hade en mysig stund på Grönegatan tillsammans med Julia o Viking.........kaffe, lugg klippning och skratt o bus!!! Härligt!!
Vi tog på oss o promenerade till Tildas skolan för att hämta henne, sen följde julia o Viking oss till Bo Ohlsson!!

Väl hemma blev d pakning för Tilda.......sen åkte hon o Emil till Lund för att sen åka vidare till Mamma i Höganäs.

Jag tog en runda med dammsugaren o trasan undertiden Lykke sov, Började på maten och sen åt vi när Emil kom hem : Kinesisk köttfärs med vitkål, majs, lök och soja i pitabröd!!!!

Lykke var färdig innan oss med maten så hon röjde i "sitt" köksskåp.......



Myskväll i soffan!! O evigt tacksam för mina vänner o familj!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0