Liten skara & Brev från Tomten!!

Går dagen var en heldag hemma!! Städade tvättade och hade en mysig efter middag med Malin!! Vi tog en promenad med hunden i solen och Lykke fick leka med sin faster!!! =) Jag bakade morotskaka till kvällens gäster o jag bakade bröd o bullar till minestronesoppan som blev kvällsmat!!!

Vi var en liten skara som samlades på kvällen till Mary Kay partyt, några som tyvärrl inte kom men vi hade tystrevligt och Malin fick en Riktigt "liten" start!! Hon var super duktig!!! Så är d någon som är sugen på att ha ett Mary Kay party hör av er till Mig så kan jag medla till Malin, Mary Kay är hudvårds o smink produkter........vi fick prova allting som hon hade med sig, och att få uppleva allt på plats är en rolig idé o stämmningshöjare än att bara sitta o titta på en som står o pratar!!! o jag kan bara säga att deras foundation är kanonbra!!! =)

http://www.marykay.com/default.aspx

Idag kom Pappa på frukost besök med bullar!! En liten trevlig frukost stund sen for han till Malmö o vi klädde på oss för att ta oss till Arbetsförmedlingen och mötet där.......fast jag inte kände mig sådär bra.......var jag tvungen att gå på detta mötet!!! Vi kom där fram till att om Miroi gick med på det , börjar jag läsa på distans direkt fram till den 31 mars sen kommer jag gå över till Forum i Ystad för att läsa d sista!!!



Lite telefonsamtal, en stund på soffan och sen sydde jag lite d har varit min dag.......!!! Jag har sytt en ny sagellapp till Lykke med hennes namn på kolla www.jamsdesign.blogg.se där finns bilder!!! =)
Tilda o Lykke tagit en kvällspromenad för att posta en haklapp som blivit såld o ett brev som Tilda skulle posta till sin käraste kusin!!! =) 

Tilda klättrade lite på snöbergen och åkte lite pulka sen var d dax att gå hem för kvällsduchning o mys i soffan!!!



Idag har jag fått besked från torky att jag kommer få hem några "Torky on the Go!! " För att tävla ut och en skall jag sjävl resencera på min blogg!!! Kul!! Tack Torky!! www.torky.se


Nu på kvällen har jag o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0