Härliga helg!!

Veckan har varit en kort arbets vecka för Emil o Tilda har varit o sovigt ölver hos farmor!! Jag o lykke har städat skrotrummet igen.......o hoppas nu på att d skall hålla sig fint så jag kan sätta igång o sy på den nya vår kollektionen som skall hängas ut i den nya barnklädes affären "Agust & Lotta" i Tomelilla.


I veckan har vi lunchat med Camilla o Isabella på Fiket.........många mysiga promenader då vädret har bjudigt på solig sol!!!

 

 

Torsdag blev en pulka dag........Lite mat shoppinh på Ica & sen åkte Tilda pulka till hos var helt slut!!! Emil o Gry fick dra hem henne o fort gick d!!! Vi gick förbi en hög med rosa snö......d var sååå fint!!

 

 

Fredag (igår) Gick vi en runda till Bo Ohlsson för att byta ett par byxor o en tröja till mig (d var för stort ;) Tilda köpte en rock ´n roll hamster och d kommer bli flera i vårt hus då hos har sovit och haften intill sig alla dygnets timmar......!!! Vi tog en sväng till Jean o Tony o Moa efter att vi fått en fin kaffe inbjudan av dom.........!!! D var ett tag sen vi träffade dom o såååå stor Moa har blivigt!!



Idag tog vi tåget till Skurup för att hälsa på mamma o Christer, dom bjuder oss på kycklinggryta & en fruktsallad som jag , Tilda har hjälpt till med!! =) GOTT!! Min fina lillasyster o Henning kommer oxå såklart!! Skall bli kul o se dom oxå!!!

 

 Lykke med Krypkompisen Rambo!!

Nu alla mina fina vänner o läsare skall jag njuta av min fina familj!! Hoppas er helg blir bra!!! =)

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0