Handbolls VM & den fetaste träningsvärken på lääänge.......

Dessa dagar o veckor, jag hinner ju fan inte med.....hur längesedan som hgelst sen jag bloggade o vad har hänt där i mellan???? Vilken tur att man har kameran o är hyffast duktig på att uppdatera med den så kan man följa dagarna där.....;)

Lite problem med foton från förra veckan, men den innehöll en hel del som promenad i skogsbacken, nytt vardagsrumsbord, Fingerfärg (kroppsfärg), Bowling och handbolls vm med grannarna!!!

Eftersom vi sålde vardagsrumsbordet med sofan har vi ju inte blivigt färdiga med att köpa ett nytt då d andra har stått kvar i vårat vardagsrum.......så i Fredags när Emil länade Tilda i Lund så tog han en runda in på Jysk för att handla bordet vi tittat på innan.........!!! D blev fint fast detta är lite mindre men d e bra inte så mycket skit som får plats!!!!



Fredagen blev en mysig dag, Emil var hyffsat frisk och kunde följa med och hämta Tilda på skolan, vi tog sen en Lunch på Bullen & Bönan, hemma sen satte vi igång med lite fingerfärgs lek!!! Wow vad Lykke tyckte detta var roligt, mest äta färgen en oxå att kladda!!!! =)

På fredagskvällen kom våra grannar in , Madde, Steffen, Theo o Mea med bakpotatis och tonfiskröra.......God mat o gott sällskap sen såg vi på handboll när Sverige spelade!!!


På lördagen äkte vi till Bowlinghallen med Martin, Viking o Linus.........Lykke tyckte om discobowling, där var lampor i alla möjliga färger o så musik såklart!!! Jag e ju då sämst på bowling och slutade nog sist tror jag......men kul hade vi!!!!

Just d sen i går Söndag fick jag ett samtal från Madde.....hon ville att jag skulle med o träna fotboll.........OJ OJ........känner lite tvekan men vadfan lite träning är ju gott..........d e typ 12 år sedan jag spelande fotboll......men visst man hittar tilllbaka fort o kul var det.....men ack så mindre kul idag kan jag tala om.......från midjan o har jag en sååån helvetisk träningsvärk.......sjukt...........men den försvinner......förhoppningsvis till i morgon för då e d Zumba dax!!!! =)

Glöm inte tävlingen om en alldeles egen Torky on the Go!!! Kolla gamla innlägget om just detta!!!

Jag har fått nya tyger och börjat med att tycka namn på sagelapparna.......kolla in www.jamsdesig.blogg.se


Hoppas er helg varit lika bra som min!!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0