En hel natts sömn.....

Går dagen var trevlig, Lykke fick en bok på biblioteket. En sak som alla nya barn i kommunen får och sedan olika år frammot!! Rolig ide av Biblioteket. =)

Luncha på Bullen & Bönan med Madde & Mea, Cissi & Lea.

På kvällen drog vi ut alla sängkläder o handukar för att rensa......Wow vad man kan samla på sig.........när man igentligen inte behöver så många!!! Vi blev inte klara så d skall jag fortsätta med idag, sen skall överblivet lämnas till Erikshjälpen idag!!

Natten har varit lugn, Lykke vaknade halv 6 när Emils väckarklocka ringde, sen ville inte hon somna om, Tilda fick jag väcka. Hennes första mening var " Oooo vad jag är trött idag, så här trött har jag aldrig varit!" Nä o d var nog sant för hon har inte hostat en gång i natt så då har hon fått en riktig nattssömn!! Skönt!!

Idag kommer pappa hit på besök då han skall från Simrishamn mot Malmö kan han gott komma förbi o hälsa på sitt barnbarn, d var ett tag sen nu!!!  '
Malin (emils syster) kommer oxå någon gång under dagen, Hon skall hålla ett Mary Kay party hos oss ikväll!! Ser fram emot kvällen o få träffa mina fina vänner, Julia, Madde, Jean o Gina.......fler kunde vi inte vara då man skall prova, känna o klämma tydligen!! =) Spännande. Jag kommer baka en morotskaka till kvällsfikat!!

Ikväll kommer vi ha en Minestronesoppa med hemmabakat Solrosbröd!!!

Mycket som skall göras så nu har jag inte tid att sitta här mer!!! ha en fin dag!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0