Bebis mage & Torky on the go!!

Söndagen stod i rivarens tecken......Emil satte igång at riva vår panel på ovanvåningen, i sammbande med att vi byggt en spalje till trappen skulle vi fortsätta med samma spalje hela vägen upp.......Emil river o vad hittar vi under panelen.......jo en färdig spalje......kanon!! Så nu behövs den bara förlängas lite o målas vit sen är d färdigt!!!



Igår mötte jag o lykke upp min kära kusin Daniell o hennes bebis mage på stationen i Tomelilla!! Åååå så fint d e med magen!! som jag saknar den lite nu faktiske!!! =)
Dagen var trevlig vi fikade och jag delade ut lite kläder som lykke hade vuxit ur, såklart tog vi en runda till Bo Ohlsson för att titta lite!!!



Lite ledsen blev jag när jag kommer hem efter att lämnat Danielle vid tåget, o kommer underfull med att jag inte hade tagit ett ända foto........hur kan jag bara glömma detta!!!!??? Attsingen!!!

Lykka har nu hittat chamen med att gå med gåvagnen, detta är isabellas vagn och den fick hon inte använda mycket denna kvällen.........

Men hon fick åka.......d var populärt!!!


Idag fick jag paket från Torky.......Torky on the Go!!! Kanon bra att ha med sig överallt och lätt att riva av med bara en hand. Ha den i bilen, på vagnen eller i träder nu till våren när man börjar vara ute.....med d smidiga karborrebandet o handtag kan du ha den med överallt!!! Jag tackar Jessica på Torky för min chans att testa deras produkter!!!




Idag kommer jag börja med att sätta ut en tävling om en utv dessa fina torky on the go som jag fick levererat till mig!!! Vill du vara med o tävla om denna fina Torky on the go!! Gå in på www.torky.se ta reda på svaret på min fråga där, Skriv svaret på frågan som en kommentar som en extra bonus länka min blogg på din blogg för att ha en liten extra chans att vinna.

Frågan är: Vilka designers har designat vissa "Torky on the Go" ??

Tävlingen håller på till den 3 februari............Vinnaren kommer jag lägga upp här då!!!


Ikväll blir d "let´s Zumba" på byavångsskolan!!! Spännanade!!! pok


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gissar på Simon och Tomas. Hoppas på en torky on the go. Kram

2011-01-18 @ 16:11:04
URL: http://emma-joe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0