Veckan

Oj.......vad allt går fort.....snart en vecka sen jag bloggade......men vad har jag gjort denna vecka för att jag inte har hunnit med detta!!?!?!

Tisdag.........inte en aning faktiskt......vilket minne man har!!

I onsdags var jga o Lykke på babymusiken......trot eller ej, vi gick dit tack vare Sissi & Lea annars hade jag nog inte fått för mig det!! Fick besök av Camilla o Isabella på eftermiddagen........Lykke sitter bättre o bättre!!

 

from i torsdags ser vårt vardagsrum ut såhär............

Lite stökigt o tråkigt men d kommer bli super fint!! Helgen kommer bestå av målning!!

Torsdags trskade jag o Lykke till Julia på förmiddagen........då det var evigheter sen vi träffades (känns d som) känns d ändå som vi träffades igår.....jag har en underbart fin vän i dig Julia!! TACK!!

 Fick en massa fina kläder till Lykke som hade varit Vikings oxå......som denna fina gröna kofta o barbapappa mössan.........

Senare på kvällen fick jag för mig att jag skulle fotografera töserna i våran hall........många bilder blev suddiga, suddigare o suddigast......för dessa 2 underbaringar hade väldigt svårt att sitta stilla.....=) men jag fick då några fina.....

 
 

Fredagen stod i sorgens tecken........Fredriks begravning ägde rum i kapellet i Simrishamn.......jag passade Tilda Lykke o Emilia i Lottas lägenhet.....sen mötte vi upp släkten på församlingshemmet.......d var så fint!!

Idag har Emil varit en flitig målare......taket är färdig målat & taklisterna...........!!! =) Jag har planterat mina lavendel i vår rabatt på infarten.....så till våren kommer där att läggas markduk och vit fin sten!!!

Nu bädda ner mig i sängen.......ha ett öga på Karate Kid på tv:n o ett stängt .....så får d bli!!!  pok



Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Så många mysiga bilder på två små gulliga tjejer

Kram Ingrid

2010-09-19 @ 15:56:41
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Du är riktigt duktig på att ta bilder men dom är ju så söta bägge två.

Puss & Kram Mamma

2010-09-19 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0