Babymusik, spruta

Idag var d dax för babymusik igen!! trevligt....väldigt trevligt, jag tycker d e en toppen grej för mammor som är hemma med sina fina barn!! Man lär sig så många nya sånger!!

Tyvärr har Lykke nog fått lite biverkning av vaccinations sprutan o har haft lite feber och varit hängig o en del gnällig!!! Men vi hoppas på att detta går över snart!!

Sen har vi oxå varit på Tildas första Gymnastik träning.......rosa gympadress o lime gröna leggings travar hon i i hallen och som alla andra barnen är hon lite ringrostig men d gick över fort.....hjula, stå på händer, ljushopp o en massa annat!! =)

Idag fyller Lykke 5 månader......wow vad tiden går......vi denna tiden just denna dagen för 5 månader sen låg jag, emil o Lykke inne på bb, lyckliga att vi har blivit föräldrar.....!!! Kärleken är lika stor och kommer alltid att vara de!!



Då tyvärr sorgen kommit till oss, vill jag bara tillägna Emils bror Fredrik dess ord: Frågorna o tankarna surrar i våra huvuden, varför o hur....??! Jag mötte dig första gången på Jacks dop, jag sitter o röker på trappen då kommer du fram till mig o säger jaha o när skall du föda då?? =) Fredrik, jag e inte med barn....bara tjock. Jaha säger du o bara fortsätter prata som inget, Jag kommer ihåg att jag blev jätte arg men du så som jag känner dig tog d som d kom, o sa vad du tyckte just då!! Tack för att jag fick träffa dig, många glada o sura miner har vi delat.......få nu ro o frid!! Vi saknar dig Fredrik!!!

Nu laddar vi igen om för en ny dag igen!! hoppas på att få sova hela natten!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0