Äntligen!!

som sagt har vi inte haft nått vardagsrum på hela veckan........därför har d inte blivigt mycke till bloggade!!

Veckan som gått har handlat om att renovera vardagsrum......golvläggning, målning!!!

  KAOS!! PHU!!  

 Duktiga Emil jobbar på!!

Mitt i allt renoverande kom Emily med hennes pojkars gammla Bobby Car......som vi hade köpt till Lykke!! D blev fort en favorit!!

 

Helgen har varit mysig.........Fredagen blev golvläggning o hämte mat!! Lördagen höll vi på hela dagen med att lägga golv......när golvet var lagt så satte vi igång med att möblera rummet!! Vi tog en preomenad till Bo Ohlsson för att handla gardiner och kolla på tyg till soffkuddarna som skall matcha mattan lite tror jag med grönt!! Vi gjorde paj till kvällsmat, mmm d e så gott!! pyssel o plock hade jag hela kvällen, med att hänga gardiner, sätta den blomman där o den saken där......eller kanske den skall stå där eller den eller den.......åååå d e så roligt att sätta ordning sakerna i ett nytt rum!!!

 

 

Innan nattedax gav vi Lykke välling o näää inte var d gott........väntade en 20 minuter då ville hon ha.....kallt o tjockt skall d vara för Lykke!!! Hela 100 ml fick hon i sig!! =)

Idag Söndag tog vi en sen frukost, sen tog vi en runda med bilen, lämnade en stege till Camilla o Robban, körde ut till Ullstorp Gardencenter, där gick jag loss på blommorna.......ljung, kryssantemum, silver ek o någon annan silvrig boll!! Och jag hittade en jättefin ljuslykta som jag har hängt i fönstret i vardagsrummet!! Den är väldigt fin den!!

 

  Nu myser vi hela familjen lite söndagsmys!! Ny vecka o kanske öppet hus imorgon!! pok


Kommentarer
Postat av: Frida

Så fint det blev!! :O) Srr framemot att se det IRL :O)

Och lycktan du köpt, sååå fin!!

(Vill oxå ha en sån) ;O)

Ha en fortsatt mysig kväll i ert JÄTTE fin "nya" rum..

kram :O)

2010-09-26 @ 19:47:58
Postat av: Kerstin

Va jätte fint det blev kommer snart och tittar på riktigt. Det verkar som lykke tycke om bilen.

Ha en mysig kväll.

Många kramar mamma

2010-09-26 @ 21:16:29
Postat av: Elin

Var har du köpt lycktan du har i fönstret?

Kram!

2010-09-30 @ 13:08:08
Postat av: Jacqueline

Tack så mycket!!



Elin: Lyktan har jag köpt på Ullstorps gardencenter 99:- ......kanonpris!!

2010-09-30 @ 20:58:10
URL: http://montelsvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0