5 månaders kontroll

Måndagen innehöll Öppet hus, där lekte vi med dom andra barnen, sjöng, och fikade frukost, faktiskt väldigt trevligt!! På hemvägen tog i en runda in på Em möbler (baby hansson) där köpte vi en ny scarfs (Bazzle Baby) Vit med svarta prickar på!!!    Dom e toppen fina o jag tänker skaffa flera......Lykke har redan en o den är en favvis hos mig..

 

Bo Ohlsson fick oxå ett besök av oss där vi handlade ett par blommiga tigths med matchande tröja, 1 par mockasiner för att värma fötterna lite!! Jag köpte till mig själv ett stärkande lack till naglarna......mmm jag har ju då varit sååå flitig o slutat bita på naglarna så nu tittar d fram en hel del vitt!!!  

Vacker kväll o Tildas första Aerobic träning!!

Idag har jag tvättat, tvättat o tvättat.............massor med tvätt......sen har jag tvättat alla Lykes kläder som är försmå dom skall jag sälja på Köp & sälj kvällen på församlingshemmet den 27 september kl 18 -19.30

Har även varit på 5 månaders kontroll med Lykke, hon vägdce hela 5938 g o var 65 cm lång, huvudomfång 40 cm....hon börjar bli en stor tjej!!! =) Hon fick oxå vaccinationsspruta.

Sen kom Camilla o Isabella på besök.....Camilla hade varit i Ullared o shoppat......Tilda fick en jättefin skjort tunika, Lykke fick oxå jätte fina köäder t ex ett par coola jeans, 1 bambi tröja, "lilla my" mumin byxor o tröja!! Tack så mycket Camilla det var jätte fint alltihopa!!!!

Liten gnällig bebis ikväll.....vika tvätt, tumla tvätt, in i garderoben.....gnällig bebis.....När Emil tog henne o satte sig vid fotbollen blev hon tyst......redan tycker hon iunte om att tvätta men absolut kommer hon bli en boll tjej....!!! =)=) 

Nu skall d nannas och ladda batterierna för en ny dag imorgon!!! pok


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Hej

Har nu en ny tävling inne hos mig.

Och napp tävlingen är nu avslutad så kolla om inte det är du som har vunnit!



Mvh Ann-Sofi

2010-09-07 @ 21:38:50
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0