Måndag

Måndag = öppet hus = massar barn + deras föräldrar, fika, sång o trevliga stunder!! efter 2 timmar med 16 ändra barn i lykkes ålders ungefär åkte vi upp till Stallgatan (Camilla & Isabella) där var Jessica o Mathilda på besök!! Kul o träffa dessa 2, att se hur dom växer barnen är helt otroligt!!

 Lykke, Mathilda, Isabella!!!

Eftremiddagen blev till o plocka undan lite, ett fint besök av Jean o Moa, trevligt!!! Sen ville Lykke sova, då passade jag på att rensa kylskåpet o frysen, Emil o Tilda var i Ystad på årskontroll hos astma o laktos doktorn, sen skulle dom till Willy´s o handla så d passade bra att fixa i kylen!!!

Kvällen kom och vi åt.......sen tog Jag o Emil, Lykke en kvällspromenad.......Tilda var på gympa o vårt slutmål var att hämta henne där......vi kom lite tidigare o tittade på henne......!!!!

 

 

Tror kanske att jag behöver äta lite vitaminer så imorgon blir d no ner till hälsokosten för att köpa lite vitaminer!!!

Nu har lykke somnat på min mage o så skall kvällen fortsätta.......i soffan med lykke på magen o ögonen på tv:n!!! Sen sängen!!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0