prickar

Ja helgen gick fort o nu e d redan Tisdag!! Igår var vi på öppet hus o där var d folktomt, mysigt!! Efteråt tog jag o Lykke en liten promenad med Madde & Mea en tur in på Bo Ohlsson. Hämta Tilda och sen var kvällen nästan kommen..........Tilda på gymnastik, laga mat (Spagetti & köttfärsås), jag satte igång med att sy dom beställningar som jag fått på haklapparna, igår var d Ginas beställning som blev färdig........!!! Dom blev skit tuffa!! =)



Igår färgade jag håret oxå!! Rött!! Ja jo d blev ju ok, men shit vad jag syns ute nu då!! =)

 

i dag blir nog en hemma dag, kanske en promenad i d fina, kalla vädret!! men först lite tvättning, städning, o en handlelista att skriva!!!

 Galen morgon bebis!!!

ha en fin dag!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0