höst fina väder!!

Ännu en natts hel sömn.........undra om man skall vänja sig vid detta eller d bara e en tillfällighet?!?!?!

Idag har jag o Lykke varit på Babymusiken!! Morotskakan var uppskattad!! De e ju alltid lite roligt med nått extra!!
Sen tog vi en promenad med Cissi & Leia ner i byn o inom Möbel Hansson!! Just nu har vi helt fantastiskt väder, kall luft med solen lyser på klarblå himmel!!!

När Lykke somnat Tog jag mig i kragen o satte mig för att sy upp våra nya gardiner i vardagsrummet, så nu är d gjort, skönt!!!

När Tilda kommit hem från kören, hade hon en jättefin mask med sig som även Lykke tyckte var toppen fin!! 

 

O när Emil kom från jobbet satte vi oss på cyklarna o cyklade runt kvarteret för att hälsa på dom nya grannarna!! Fika & super trevlig samtalsstund!! Tilda o Theo lekte inne, ute, lego, cykla, lekplats mm
Faromor var oxå på besök hon hade jotex katalogen med "jul", jag beställde 1 par kuddfodral från med tomtar på!! Så soffan skall Julpimpas när julen närmar sig!!

 

kvällmys med familjen!! Titta på bönderna på tv, sen blir d nog sängen o förhoppningsvis en hel natts sömn!! pok

Kommentarer
Postat av: Sara

Ah shit vilken cool mask!!! Och vilken sötnos i cykelhjälm :) Du skriver bra Jacke!!

2010-10-13 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0