Upp & Ner

Godmorgon!! Sena kvällen i går var olidlig!! Lykke var helt hysterisk!! Snorig, rosslig & hostig men ingen feber. Hon vaknade 1 gång i natt o då tog jag upp henne i vår säng sen sov hon gott!!

Imorse sov hon gott när jag o Tilda gick upp, men e ju tvungen att ta upp fröken o ner i overall för att åka o lämna Tilda. Idag regnar det för fullt oxå, så d blir en inne dag, kanske ett besök på biblioteket o sen kanske en runda till Camilla o isabella!!

Vilken tur att jag inte putsade mina fönster i går eller förrgår, hade varit ogjort jobb idag..............

 

D nya är att stå mot vardagsrummsbordet o äta på d, titta lite på mattan o sen upp o sen titta lite på mattan..........

 ''


Ha en trevlig dag!!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0