Tre kronor maraton & bakdag...........

Torsdagen var en super grå dag..............Jag hade ingen energi att göra nått så efter att vi lämnat Tilda på skolan, gett Lykke frukost, tände vi ljusen på bordet, la oss i soffan o drog filten på oss sen satte vi på Tre kronor serien och nästan 3 timmars slapp på soffan med ögonen på tvn satte igång!!! Underbart!!

Besök av Camill o Isabella som hade varit på 6 månaders kontroll...........tänk var tjejerna växer!!
kvällen var mysig o alla var vi trötta!!



Vaknade i morse hyffsat pigg!! Lämna Tilda på skolan sen mös vi ner oss i soffan för att ta 2 avsnitt av tre kronor......usch o pi detta har blivit spm ett gift........rätt kul att se serien igen, man liksom får lite nostalgi i kroppen!!! 

Kl 12 var d dax att hämta Tilda i skolan.........sen tog vi en sväng in om på ica, shit vad där e rörigt..............tog lång lång tid innan vi hittade nutella!! Vi hade bestämt att vi skulle baka rulltårta när vi kom hem och Tilda fick välja vad d skulle vara för fyllning.............Hallonsylt i den ena o Nutella i den andra!!!



Fika stund på ny bakade rulltårtor när Emil kom hem!! Lite lek o bus i trädgården med töserna för sen var d dax för Tilda att packa ihop lite saker för sen skull dom åka till Lund för senare åka till sin mamma!!



Jag o lykke tog ett tag i ovanvåningen o lykkes rum.......oj oj oj vad mycket kläder, undertiden när jag gick från rum till rum satt lyke på sitt rum o lekte!!

 

Då det är Lykkes 6 månaders dag firade jag det med att baka en morotskaka!! Som vi skall mysa på i kväll!! Oj vad tiden går fort, ett halvt år sen vi låg på bb lyckligast i hela världen!!! =) Den dagen kommer jag aldrig att glömma!!!


   Tänk så stor man var!! =)

Nu e d fredagsmys med lilla familjen!! ha en trevlig helg!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0