Tisdag, morgon............

Härlig natt.........Lykke vaknade kl 5 drak lite välling o somnade sen om!!! Men sååå trötta vi var hela högen töser när klockan ringde kvar över 7................!! Seg start, lite frukost och sen var vi pigga o glada!!! Tog tilda till skolan och sen hem för att mysa ner i sängen igen.......Trodde jag!!! Lykke var i sitt esse o skulle inte ligga i nån säng inte.....så d var ju till o gå upp.....så nu sitter jag här i soffan med en utslagen liten Lykke.............



Idag skall jag träffa Frida, avboka foto tid hos Marit Lasson o få en ny, dammsuga kanske.........sy skulle jag oxå kuna göra ju!!! Jag har ju börjat klippa ut hakklappar av d tyget jag köpte o nu måste det sys på kantband!!!

Ha en trevlig dag!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0