Tisdag, Kväll.............

Ja då e d tyst i huset...............

Dagen har varit trevlig, Morgon sysslor (damma, dammsuga och lite tvätt.....) sen mötte jag o Lykke upp Frida på Bo Ohlsson för att ta en liten fika, d blev en räkmacka o pepsi!! Se såklart en tur på boan.......jag skulle ha fatt i tyg som jag skall sy till insidan av vår ytterdörr på framsidan av huset........d hittade jag!!!

 

Sen hittade jag fodrade leggings......sååå skönt!! d var ju bara ett måste!!

Hemma igen tog vi oss en slapp stund i soffan och snackade lite skit om allt!!!



 Alltid lika trevlig att ha Frida hos mig!! Liten somna o klockan bara rann i väg......Emil kom hem och Tilda var på kyrkis för första gången........henne skulle vi hämta kl 16, När hon var hämtad såå var d det bästa någonsin att gå på kyrkis, måla, äta, sjunga, spela ja allt kunde man göra där, "så nu varje Tisdag vill jag göra detta"!!!

Mat: Spagetti o köttfärsås, diskning och sen kom Martin, Viking & Linus på besök......dessa fina yrväder är sååå kul o träffa speciellt när Viking fortfarande är sååå förtjust i Lykke!! Alltid hålla Nykke!!!

 
et
När denna klanen hade gått kom Camilla, Robban o Isabella med munkar o glatt humör......=) Alltid lika välkomna!! Vi drak kaffe pratade och sen dök Tobias upp för att hämta Frida.....han tog oxå en kaffe och sen vips så var kl halv 9.......

Kul med spontan besök men när alla har gått är d oxå skönt, man blir som så trött och matt på nått sätt!!

Att få behålla dom fina vännerna man har kvar är GULD värt, man behöver inte träffas så ofta fast när man gör d så känns d som man inte har så mycket att ta fatt..........!!!! nu är d natte tid!!! pok

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja, vänner dom ska man vara rädda om så man får behålla dom länge.



P&K Mamma

2010-10-06 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0