solbränd..........?!?!?

Måndag o kallt!!! När jag lämnade Tilda så regnade det is........!!! D var kallt så innihundan!!! Hem för att äta frukost sen packa ner Lykke i vagnen möta upp Madde & Mea för att sen promenera till Öppet Hus!!

Lek, prat, lek, prat o fika, sång!!! Vi tycker om Öppet hus!!!

När Öppet hus var slut tog vi en härlig promenad i höst solen!! Jag, lykke, madde, mea mötte upp Camilla o Isabella uppe hos dom sen tog vi en timmes promenad!! När vi kom hem tog vi en lunch o sen satte jag igång med min haklappstillverkning!!! Jag har ju fått hem nytt tyg och nya kantband så nu i eftermiddag blev 6 st haklappar gjorda och dom blev toppen fina!!! Tyvärr har d inte funnits nått intresse utav dessa i min bekanstskapskrets så jag vet inte om detta kommer funka!! D e ju ingen dyr peng dom kostar så mmmm jag får nog ta o undersöka detta!!!

 

Idag har jag haft en botten snorig Lykke hemma, fast humöret är på topp!! 

 Amaryllis knopp!!

 Tilda o hennes kompis Ellen åkte på gymnastik o undertiden var mamma Annika hemma hos oss på en kaffe o lite prat!! Alltid trevligt!!

D blev sen kvällsmat o JÄTTE trötta Lykke somnade gott i sin tripptrapp stol!! =) Finaste lilla prinsessan!!

 

Kvällen kommer ägnas åt familjen o bara mysa!! Inget planerat för i morgon!!  pok

Kommentarer
Postat av: lotta nygren

Mitt förslag är sätt upp foto o lappar på öppet hus o i affären så ska du se att det kommer igång lycka till kram

2010-10-18 @ 23:14:10
Postat av: Rebecca

Lägg ut på blocket, tradera och familjeliv. :-)

2010-10-19 @ 11:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0