Regnar o Regnar......

Phu......efter en dag med bara regn känner man att solen är ett måste för att man skall hålla igång kroppen!! Nu har jag bestämmt mig........st för medicinskt syfte för Emil o sen för lite ljusterapi.......jag skall skaffa ett solarium!!!

Men förutom regn idag har dagen varit bra.....fort har den gott oxå!!! Som vanligt lämna Tilda på skolan sen handla på röriga ica.........  Gina o Charlie, Camilla o Isabella kommer på frukost och snackar lite skit!! Sen tar vi en runda till Bo Ohlsson........där hittar jag ett nytt nattlinne till Tilda med ett spöke på som lyser i mörkret......skit coolt!! Hittar till mig själv ett par stövlar som är nersatta till 99:- från 299:- Toppen!!! och även en svart baddräkt som jag kan ha på mig när jag är på badhus o badar!!! Kanon!!!

 

Fick igår hem 3 paket som jag har vunnit från Tradera.......allt från PoP (Polarn & Pyret) Jättefina kläder!! Väntar nu på d siste som är ett par jeans!!!

  

Idag har jag sytt klart en beställning från Camilla........kolla in bilderna på min nya JaMs Design blogg!!!

http://jamsdesign.blogg.se/?tmp=28214249

Ett besök hos Camilla, Robban o Isabella ikväll........!! När vi kome hem......fixade jag en flaska välling till Lykke......tänka sig, hon drack upp hela flaskan i ett svep......o vi var dom stoltastre föräldrarna just då......nu hoppas vi på en lugn natt!!!

Imorgon är d fredag.......får nog bli en städar dag!! Skall även ta en promenad med Madde o Mea på förmiddagen!! De ser vi fram emot!!! God NATT!! POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0