Musiken, Öppna & sy sy sy!!!

Gårdagen var vi på besök hos Camilla o Isabella...........Rosa prinsessrulltårta för att stödja Rosa Bandet blev d till kaffet!! Flickorna lekte o var glada på golvet!!!



Idag har vi varit på Babymusiken!! Sjungit o fikat.........jag fick 2 nya beställningar å haklappar!! Detta är kul nu!! Ikväll har jag gjort flygblad som jag skall hänga på ica o kanske ett på Öppna!!!

Efter musiken åkte vi hem tog vilopaus o sydde lite..........sen kastade vi oss i bilen igen för att åka till öppet hus........första timmen var jag o Lykke där med alla andra sen när klockan närmade sig kvart i 2 hämtade vi Tilda o sen tillbaka till Öppna, förr att äta mackor o leka en massa!!! Vi byggde lego, lekte med lera o bilar............

 

 

Hemma tog vi tag i d dagliga livet, Emil lagade kvällsmat (panbiff, potatis, gräddsås, o lingon) GOTT!! Jag tvättade o sydde nya haklappar som vi skall skicka upp till Lykkes fina kusin Morris!!! Hoppas på att han blir glad!!! Massa kramar till dig Morris!!

 

Nu blir d grannfejden från Brösarp & mys med familjen!!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0