Marknadsdag!

Igår var en fin fast väldigt kall dag!!! Vi tog en prmenad på marknaden på förmiddagen med Camilla isabella & Denise.......Lykke fick nya tossor i lammull o nya strumpor med antihalk!! Sen så klart köpte jag oxå strumpor 14 par 100:- kan ju inte bli billigare!! Innan jag gick hem tog vi en runda på Nilssons sport.......där hittade jag en puma t-shirt till mig, en svart puma tröja till Tilda o sen köpte jag mig en ny vinterjacka (didrikson) 500:- som hittat!!!

 Våra fina flickor!!

Mamma kom på besök o hade med sig dom nya tygerna till haklapparna........svart med vita prickar o grönt med vita prickar!!! Jättefina så jag kommer nog ta hem lite andra färger oxå som Lila, blå, rött........
Jag sydde 1 av varje nytt tyg igår oxå!!!



Vi tog oss en runda på marknaden hela familjen o mamma på eftermiddagen, Tilda hoppade bungyjump a´la barn!! Tilda o Lykke fick varsin nalle vi ett lottstånd, Emil köpte strumpor......välbehövligt! Min finaste Emil hittade en mössa av Älgskin o nått ludd 1000:- skulle denna kosta blev inget köp men kul hade vi allafall!!

 
 
 

På kvällen åkte Emil till Sjöbo för att köpa en moped (vespa) o undertiden fick vi här hemma besök av familjen från Odengatan!! (Gina, Marcus, Cornelis, Gordon o Charlie) Kul att få träffa pojkarna som e så kära, o börjar bli så stora!!

Idag e d mys hemma, hämta Tilda kl 12 på skolan, fixa o trixa lite hemma, packa o sen far vi iväg till Malmö för att lämna Tilda till sin mamma o vi skall besöka min syster o Henning i deras nya lägenhet, Min pappa kommer oxå vara där! Trevligt!!

ha en trevlig helg!! pok

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Så fin mannen är i mössan.

Jag måste beställa lite haklappar av dig så fina dom är. Kram Ingrid

2010-10-23 @ 17:33:36
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0