huvudet i fotändan!!

Hahaha!! vaknar av att Emil rycker till......"hörde du??", "kännde du??", va vad skall jag höra o känna??......jag sov ju, vad har jag missat?? då känner jag efter o jag ligger inte speciellt bra......kul, sängen har brakat ihopa!!! D gick fortfarande att ligga i den fast vi fick ju vända oss så vi låg med huvudet i fotändan!!

Natten har varit hyffsad......vi har inte sovigt så mycket för Lykke är förkyld o har haft svårt för att andas genom näsan så hon har vaknat från o till hela natten..........

Picknick var planerat idag fast värtsa höst rusk vädret hade dragit in över oss i morse, så jag bjöd in till bull fika runt lunch istället!! Gina med Charlie, Jean med Moa o Camilla med Isabella var hos mig o Lykke o lunchade!! De super trevligt när vi är så många som går hemma o att man kan o har så bra kontakt med alla!! Tack finaste flickorna för denna fina dagen!!!

D fina vädret kom till slut o Jag, Tilda o lykke, Camilla o isabella o gry tog en eftermiddags promenad i solen!!!
Tilda lekte en tur med grannpojken......kul att dom kommer överens!! Nu står poolstegen som en bro över staketet så dom kan komma över till varandra!! =)

Minestronesoppa o bullar till kvällsmat, sen tog vi en till runda ut för att hämta Tildas sparkcykel hos grannen, en extra runda i reflexvästar o stjärnklar himmel!! skönt att vara ute!!

 

sitter o lägger in lite anonnser på blockert..........emil spelar ps3 o lykke meckar med sladdarna på golvet, tilda sover gott!!

hoppas på att få sova gott i natt!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0