Välkommen Helg!!

Slutet på denna vecka harbara blivit kallare o kallare!! Brrrr!! Men så mysigt d e med snö!! Igår Kom mamma o hjälpte mig att sy lite, Camilla o Isabella var oxå här o höll oss sällskap!! Tack mamma för att du hjälper mig!! =)

Kvällen tog jag, Tilda o Lykke o fyllde badkaret medans Emil var o spelade bowling!! Vi hade d super mysigt!! Sen gick vi igenom vårt julpynt o kollade så ljusstakarna fungerade!!

Idag har jag sytt d sista på haklapparna, var o hämtade Tilda i skolan sen åkte vi till Alf´s leksaker o handlade en födelsepresent till Tildas klasskompis som hon skall på Bowlingkalas till på Söndag!! Bowling kalas, d kan ju inte bli bättre, alla samlas på bowlinghallen, man äter där, mat o efterrätt sen bowlar man i 1 timme efter bowlingen får man glass o godis sen är kalaset över!! Kan ju inte bli bättre inget fix o städ bara tack o hej!! Kanon Ju!!!

Jag o Tilda tog tag i Lussebullsbak undertiden som Lykke sov!! Goda blev dom!! Vi tog en sväng till Bo Ohlsson för att se om vi hittade någon present till Malin (emils syster), jo då d gjorde vi!! O jag hittade lite till oss oxå!! En jättefin krona med prismor på, 2 lyktor i olika storlekar med ljus!!

Ica blev oxå besökt av oss, för kvällsmat måste man ju ha oxå, Fläskfile med kroketter o sås!! Min kväll har jag ägnat framför symaskinen ( glöm inte kolla www.jamsdesign.se ), dom andra har sett på Idol!! =) Nu e jag färdig o kommer lägga mig i soffan o dricka lite läsk!!

Imorgon skall vi åka till Sölvesborg för att fira Malin. En sväng in på Eko Hallen oxå för att kolla Julklappar!!

Så ha en fin helg o en fortsatt trevlig Fredag! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0