muntra myran

Ja jag fick sytt idag...... www.jamsdesign.blogg.se för bilder och lirte annat!! Sen har jag o Lykke tvättat, vikt tvätt och städat, jag har oxå klippt Grys klor o kom såklart för långt in så d sprutade blod längs med golven, så då blev d till att tvätta goleb oxå!!! Kanon!!

Emil o Lykke hade en liten mys stund i går kväll o då var jag där med kameran.

 

Sen innan idag när jag tvättade golvet satt Tilda med sin lillasyster i soffan o sjöng: Prästens lilla kråka skulle ut o åka..............Syskon kärleken är stor!!!



I måndags köpte jag Allers Julspecial, d e så kul o sitta o fundera o fantisera över vad man skulle kunna göra o vad man vill ha för fina saker.......så nu idag har jag bestämt mig för att använda mina stora halmkransar som jag tvunget skulle ha men inte har gjort någonting av dom, men nu till Jul blir dom dörrkransar och dom skall typ se ut som dessa på bilden!!

 Så d blir till att åka ut i skogen för att plocka mossa, för jag fick inte gå ut i trädgården o ta ut gräsmattan för Emil!!! lite torkade apelsiner, kottar, äpplen mm kan man dekorera med!!

Lykke tar sin dagliga kvälls tupplur på soffan o d ser sååå mysigt ut!!!



Hittade en sida på internet med en massa olika pepparkaksformar...........skit roligt!!! kolla vet jag!!!
www.muntramyran.se

Imorgon är det Fredag!! jag o Lykke skulle gått på föräldrar grupp då men eftersom vi skall lista oss på Nova kliniken där Emil o Tilda redan är så får vi slopa d, då d var på tomelilla kliniken!!!

Idag har Julia oxå varit här o hälsat på, alltid lika trevligt o mysigt när hon kommer!!! Jag blir så glad!!

God kväll!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0