En stunds avslappning i vardagen

Idag har jag o Lykke varit på Babymusiken!! Nu börjar dessa små att absolut inte sitta stilla, utan dom kryper till höger o vänster o tar nappar o andra saker från varandra!!! =)

Hemma igen tog vi igen oss lite, Camilla o Isabella kom o hälsade på, vi åt lunch och sen var d en helt  vanlig dag. Jag sydde lite, städa lite, o planerade maten, Fiskgryta med potatis!! Gott Gott!!!  Lykke har nu fått riktig fart på sitt halv stå krypande o är överallt......Jag bad mamma om att köpa sådana dära till kontakuttagen för dom är sååå intresanta!!

Jag har oxå sytt klart förklädet till Tilda.......kolla www.jamsdesign.blogg.se där finns bild!!!  Hon blev jätteglad, så nu kan vi baka lussekatter o pepparkakor snart!! =)

 

Sen vill jag oxå göra lite eller mycket reklam för min lillasyster Caroline, Hon är sen 1 1/2 år tillbax utbildad Diplomerad SPA-Terapeut och har ett antal behandlingar som hon kan tillgodo se dig med, så e du ömm, har ont eller bara vill unna din kropp en upplevelse så kontakta henne, hon tar sig dit du vill mot rese kostnad!!!
För mer info & tidsbokning ring Caroline på 040-124104, 0737265528 eller kontakta mig!!!

Nu blir d sängen o njuta av Torsdagen imorgon!! pok




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0