Soliga Söndag!!

Gårdagen slutade med att Emil ville se på en skräckis så jag, Tilda & Lykke gick upp där uppe o kröp ner i vår säng & satte på Pippi Långstrump på tv:n, Hon e en redig tös den dära Pippi!!! =) När klockan var 22.30 kom Emil upp o frågade om allt var bra?? Oj e klockan så mycket!! =) Tilda gick in o la sig o Emil läste, Jag o Lykke låg kvar såg lite till på Pippi, sen kommer jag inte ihåg mer, merän att Emil kom upp 00.30 o väckte mig......för att lägga Lykke i sin säng.........halv 5 vaknar Lykke för lite mat somnar igen o sen vaknar vi alla runt 9.

Dagen i dag har varit fin fin!!! Solen har lyst och alla fina höst färger blir dubbelt så fint i solen!! Vi begav oss till Skurup för att hälsa på min mormor & Lennart och dera Rottweiler Birk........super fin vovve!!! Vi fick 18 kvadratmeter golv utav dom som dom ändå skulle kasta.........tänk vad bra!! Tack Mormor o Lennart!!!

Sen en tur till Lantmannagatan 6 o Mamma o Christer!!! För en lite fika ochlite prat !!! Alltid lika trevligt att hälsa på!! Tilda hjälpte Christer med att fylla pippifåglarnas mat, och sätta up en ny mat hållare till dom!!! D blev kanon!! När vi åkte hem tog vi en liten runda på landet i stället för att ta den tråkiga motorvägen!!! Landet är sååå fint i kvällsolen och hösten!! Tror att jag skall fixa en tid hos en fotograf för att ta lite famlijebilder nu i höstens fina färger!!!

Tyvärr hade jag klömt kameran idag så inga bilder tyvärr!!! Kommer fler imorgon!! Då är d Öppethus, och Lykkes 7 månaders dag!!  pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0