Seperationsångest!!!

Hmmmm! Denna vecka som gott har d inte blivit så myckett till bloggande!! Veckan har varit grå o tråkig!! Har inte fått o absolut inte haft tid.......då Lykke helt plötsligt har fått någon sorts seperationsångest o kan inte vara hos någon annan än mig o definitivt inte på golvet o leka utan vill sitta i mitt knä för att leka o bäst är att hänga i mina armar när jag går runt i huset.......d blir inte mycket gjort som sagt!!! =)

Idag är Emil i borrby o hälsar på sin mormor o morfar, jag o Lykke skall tvätta o plocka undan lite....sen får jag nog sy lite haklappar också......d börjar närma sig första advent o Julmarknade!!

Nu äntligen efter 1 1/2 tok promenad o vaggning av vagnen sover Lykke!! Så då passar jag på att göra lite av varje!! Ha en fin dag!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0