Pyjamasbyxor & linne

Idag skall jag ägna dagen åt att städa o plocka undan, tvätta, ja sånt man måste göra!!! Men innan d tog jag mig en stund på soffan när Lykke sov, jag kollade på Änglagård!! Den e så mysig o lätt.......att bara ligga ner o titta kan ladda batterierna oxå!!!

 

Nu är d lunch o jag går fortfarande i Pyjamasbyxor o linne o oborstat hår......skööönt!!! D e så grått o trist ut!!

Igår köpte jag Allers Julmagasin, kanon fin tidning med massa ideer, jag fick en fin ide, jag skall försöka sy ett förkläde till Tilda, o började så försiktigt igår o kommer kanske att fortsätta idag!!! Uppdaterar www.jamsdesign.blogg.se idag med ny sydda haklappar.

Nu skall jag jaga min lilla Lykke som är överallt o pillar, Just nu sitter hon o tittar på alla fin apacket som jag o tilda har slagit in från Panda sakerna!!!

rusar!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0