Övermodig som bara den!!

Idag har jag städat husets nedanvåning och ovanvåningen blir nog en annan dag!! =) Har en hemsk huvudvärk som har förföljt mig hela dagen........för lite sömn skulle jag tro!!!

Vi åkte o hämtade Tilda på kyrkis och pratade lite med Tilda kompis Hanna o hennes mamma Marie, d visade sig att Marie skall öppna en ny barnklädes affär här i Tomelilla....så kul!! Affären skall ligga där smides affären låg innan och skulle eventuellt öppna den 25 november!!! Det ser vi framemot!!!!!

Tog oxå en runda in på Bibloteket för att lämna en bok, men vi var ju tvugna att kolla om d fanns nått kul att låna oxå.......Tilda lånade 3 böcker och jag 2 och Emil 1 .  Där träffade vi Julia, Viking o Linus, roligt att se dom!! Sen en snabbis in på coop för mjölk o snus köp sen hem o fixa kvällsmaten "Grekisk potatismos med korv & sallad" Mmmm d var super gott!!!

Emil o Tilda tog en runda med bilen för att leverera panda saker.......för nu börjar hon förstå att d blir ju pengar av d och hon skall ju köpa ett Nintendo ds av pengarna och vill göra d nu!!! =) Finaste flickan!! =)

Lykke hittade på bus under tiden som jag satt här o blogga.........Med Elvis i en låda o massor med paket o papper var lådan en rolig sak.......kryper fram tittar sig omkring o reser sig sen för att komma i lådan..........hon hade trevlig så jag lät henne mecka för sig själv där!!!



nu skall jag kurrera min huvudvärk med en apelsin o huvudvärkspiller.......kanske lite choklad oxå!!! =)

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0