Onsdag!

Gårdagen var firikshjälpennfin!! Hämtade Tilda på skolan sen pyste vi till Erikshjälpen!! Där handlade Tilda 2 Betty Spagetti dockor, 1 tomtemor och 1 scarfs!! Jag hittade en leksak till Lykke, 1 scarfs o Julgardiner till flckornas rum, med änglar på!!

Senare på kvällen åkte Emil till Ystad för att kolla på en ny tv, då vår har slutat fungera helt!!! Han hämtade oxå upp fotona på Lykke som vi tagit hos Marit Lasson. Dom blev kanon fina!! =)

 

Jag, Tilda o Lykke fixade med mat till fåglarna jordnötter, o talgbollar!! så nu e dom glada!! Sen tog vi en runda in till Madde, Theo o Mea för en lekstund!!!

Kvällsmat sen var vi som klubbade allihopa!  Idag snöar de och e härligt kallt ute!! Ååå jag har faktiskt längtat efter detta!! Bättre med snö än regn!!

Idag blire d en sy dag, mamma kommer med vaxduk o kantband som hon har varit o handlat till mig!! D tog ju slut o d börjar närma sig söndag nu!!! Hoppas på att bli färdig med alla haklappar idag!! Sen blir d nog lite dammsugning oxå innan, Camilla o Isabella kommer på besök!!

ha en härlig dag!! pok

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Så härliga kort

Kram Ingrid

2010-11-28 @ 21:56:50
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0