Mysig Helg!!

Fredagen var en underbart mysig dag............Kunde kanske varit bättre väder men d e inget man kan styra över...tyvärr!!!

Jag o Lykke tog d väldigt lungt på förmiddagen, sen kom Tilda hem från skolan 12 och i samma veva kom Jean o Moa på besök!!! Tack igen Jean för att kom till mig!!! <3 Hoppas ni har hunnit flytta ändå?!?! =)



När Jean o Moa åkt från oss somnade Lykke o Tilda fick för sig att hon skulle baka, Baka med den nya boken som vi köpte i jultidningarna, den e toppen bra, där e fina bilder o text i stora bokstäver så hon kan läsa själv........Tilöda var jätte duktig, hon plockade fram allt som behövdes och sen med pytte liten hjälp av mig tog hon sig igenom receptet helt själv........o vips var där Chockladbullar med fint strössel på!!!

 

 

Emil kom hem och vi plockade undan lite, sen kom mamma för att hon skulle passa Lykke o Tilda någon timme för jag o Emil hade bestämt oss för att gå ut o åta, bara vi 2!!! Bio skulle d oxå bli men vi hittade ingen som vi tyckte lät intressant så vi tog oss till Thai resturangen här i Tomelilla, Mysigt o trevligt men oxå jätte konstigt att vara utan Lykke o kunna få äta o prata ostört!! =)

Hemma hade mamma o Tilda värlens mys, Tilda hade beställt Tacos och sen chockladbullar till efterrätt......mys framför tv:n med godis och sen kom vi........då myste vi alla o såg på Idol!!! Älskar min familj!!!

 

Idag har vi varit i Simrishamn tillsammans med Camilla o Robban o isabella, Tiöda hade en kompis med sig oxå (Olivia) Vi åkte till badet o med glada miner säger hon i kassan, " idag firar vi 30 års jubeleum så ni går ingratis idag o d e fri massage, fri fotvård, o solning, kanelbullar o kaffe/saft!!! D kan ju inte böli bättre!! Dom stora töserna badade konstan utom när kanelbullen kallade, dom 2 små badade på badhus för första gången o tyckte att ja detta var inte fel,!! Mycket fina leenden och plask!! =) D blir till att göra detta lite oftare! Synd bara att Tomelllas badhus suger.........!!!!! Så d blir Ystad eller Simrishamn för vår del. 

 

 

Vi kom hem helt utslagna, 2 Töser stora lekte uppe på Tildas rum, lykke sov, emil handlade o jag satte mig i soffan, hittade ett program som handlade om Bulgariens barn, barn på barnhem, usch pi katten säger jag bara vilket hemskt hemskt liv dom stackrs barnen lever......o detta i ett Land som är med i EU.........Det finns inte på kartan att barn skall svälta, o bli psykisktstörda o inlåsta på nätter i ett sådant land......Leta upp detta program o se d om ni har chansen!!

Kvällen kom o Tilda o Olivia ville sova över hos Olivia, så Emil körde dom till Tryde och vi gjorde hemma gjord pizza o åt i vardagsrummet!! =) Gott!! Lykke vaknade och nu röjer hon o Emil på golvet och jag skall sätta mig o förbereda lite haklappar som jag har fått beställning på, sen sitter jag o funderar på att stå på torget här i Tomelilla på julskyltningen o sälja mina haklappar!!! Skulle kanske vara en bra ide!!?! Eller?? Behöver lite push från er nu!!! =) Glöm inte kolla www.jamsdesign.blogg.se !!! =) 



Nu blir d Lördags mys i soffan o kanske lite playstation 3 spel med Emil, Eller Yatzy kanske......?? E såå trött efter badet, helt slut i kroppen!!! Söndagen bjuder säkert på nått fin!! D e ju farsdag !!! pok

http://2.bp.blogspot.com/_PiFYpscKOto/TNwBb8KSm3I/AAAAAAAAABs/zG0tO5q4XlM/s1600/IMG_2289-2.jpg kolla in denna tävling! Nordljus har mycket fina saker inom heminredning mm i den lantliga inredningsstilen!!!

http://www.nordljus.net/se/ tänkte att jag skulle ha ett home party av dessa!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett homeparty lät mysigt blink. Vilka fina saker dom hade!! Kram

2010-11-14 @ 16:11:22
URL: http://emma-joe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0