Julmarknad & pepparkakshus!!

Helgen har kretsat mycket runt Julmarknaden här iTomelilla eftersom jag skulle stå där o sälja!! Jag har sytt mycket!! Men sen har vi oxå haft de underbart!! snön har ju hittat till oss på riktigt o d lyser upp så fint!!

 Vägen till Sölvesborg...............

Vi hann med ett födelsedagskalas i Sölvesborg hos Emil syster oxå!! vilken fin lägenht hon hade!! lite avis faktiskt, speciellt på badrummet!! :) tyvärr glömde ja´g kameran i bilen o hon bodde på 3dje våningen så jag orkade inte gå ner o hämta den........men ett foto blev d från bilen......Tilda ser på film, Lykke sover, jag fotograferar , emil kör!!!

 

Allt gick jätte bra på marknaden, folket tyckte att mina haklappar var fina och praktiska!! Roligt att få så mycket beröm!! Sen skall Lotta & Sven oxå få ett stort TACK för att ni räddade mina tår!! ;)

Tilda var på Bowlingkalas och d kunde ju inte bli bättre!! Hon hjälpte mig att sälja på Marknaden och tyckte att Luciorna var mest fina!!

 

Igår var Tilda ledig från skolan, fröknarna ville ha planeringsdag!! Så vi tog oss ut i snöstormen för att traska till Ica, där shoppade vi lite lunch och ett pepparkakshus o lite pynt till det!! =) Kanske lite tidigt men vad gör väll d, vi får göra ett till dom detta inte håller!!! =) Sen Tog vi Bo Ohlsson på¨vägen hem för att handla skarvsladdar då jag måste ha d till precis alla ljusstakar ihuset......mindre roligt!!! Hittade några fina pyjamaser till Lykke oxå!!!

 




Idag var d 10 minus ute när vi gick till tildas skola......brrrrr!!! men har man kläder på så är d rätt skönt faktiskt!!  
lite fix här hemma, sen till bvc med lykke för vägning!!! spnnande skall d bli!! vi har ju bytt bvc, så nu e vi på nova!!!

O glöm inte kolla alla haklappar på www.jamsdesign.blogg.se . finns säkert en i din smak!! =)

ha en fin tisdag!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0