Alla helgons Dag!!

Japp lördag o Alla helgons dag!! Emil gick upp, tog 2 bananer o sen körde han.........för att hämta Tilda i Lund så jag o Lykke fick äta lördagsfrukost själva!!! =) Mysigt, men mest som en vanlig vardag!!!

Gårdagen var mysig, vi lagade kycklingfile med marinerade rotfrukter, Camilla o Robban o Isabella var här för att Robban skulle hjälpa oss med vår dator............Så d blev lite Idol lite tittande på Toy Story och sen kaffe o mina ny lagade kärleksmums som jag hade bakat, var ju tvungen att inviga min nya bakbok "Kärlesmums" Där är himmelskt goda recept i den!!

 

 

Lykke somnade och då satte jag igån med att sortera henes kläder wow vad hon växer!! Nästan allt 62 är för litet o för kort i armarna!! Så nu ligger d i en hög o väntar på Moa o hennes mamma Jean!! o byrån blev rätt tom på kläder nu!! 





Dagen består nog av en runda i trädgården för vädret är rätt hyffsat!! Tilda skall på halloween Party så henne måste vi spöka ut oxå!! Kanske d blir en runda till kyrkogården för att tända ett ljus för våra nära i himmlen!!

Härlig allahelgons dag!! pok

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad snygg soffa!! :O)

Ser ju ut som den är gjord för ert rum..

Hoppas allt är bra med er, alla.. :O)

Kram

2010-11-07 @ 17:19:31
Postat av: elin

vart har du köpt soffan?

2010-11-15 @ 14:53:01
Postat av: Jacqueline

Elin: Soffan köpte vi på Kronansauktioner här i Tomelilla!!

2010-11-16 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0