Svanlös & tanklös!!!

Jag & Emil står upp i sängen kl 05.15 i tron om att det sker en jordbävning.......o inte den lilla heller.......men nääää det var bara vägverket som hade fått för sig att slita upp asfalten utanför oss med en maskin som gjorde så det skakade som en jodbävning.......kl 05.15.....vafan.....dom få fan tänka på alla stackare som sover......detta skakande höll på i 2 timmar från o till!!! mmmm vad säger man.....fan vägverket....nu sjönk nu ännu lägre på min tycka om lista!!!!!

Fast igentligen skall jag inte klaga.....d blir ju gjort iallafall!! o fint blev det!!!



Resten av dagen har vi tagit fina promenader och tvättat en del.....shit säger jag bara.....vad mycket tvätt d blir när man har en bebis!! Speciellt om dom skiter o kissar ner ens täcke.......just det.....bajs överallt!!! =)



Ikväll har jag torkat blod på golv, väggar, jackor, och byxor..........Stackars lilla gry fick svansen avklämd i dörren.........Ajaj!!! Och viftade sen med svansen glad som hon är......men det resulterade i att hela hallen inklusive människor, kläder mm blev blod stänkta.....o innan vi kom på att det blödde var det försent!!! Blodet ville inte sluta så vi fick linda svansen på hunden!!! Hon har inte ont nu iallafall!!=)

 svansstumpen satt i dörren!!

 bandagerad svans!!!!

Nu kaffe med goda vänner!!! O sen blir det nog shopping imorgon i Ystad!!! Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0