Grillkväll, morsdag, tur&retur!!

Vi fick trevligt besök av mamma,Christer & Hanna från Skurup när dom kom på sina motorcyklar!!

  Gårdagen kväll avslutades med grillkväll hos Camilla , robban o Isabella!! med folk.......trevligt trevligt......o vädret blev fint tillslut!!!

 Lykke testade Isabellas babysitter Rolls royce.......så skön att hon somna!!

 Tilda var dressad i nya kläder & guldiga skor,......!!! kan d bli bättre!!!

Vaknar upp idag........Morsdag........o blir påmind sekunden efter att ja........du e oxå mamma nu......så Grattis grattis på morsdag.......säger jag till mig själv för dom andra sover.......

Dagen skulle föra oss till Skurup med tåg......hela familjen utom katten........mysigt som bara den att åka tåg.......när vi kom till skurup o skulle gå av tåget.......så gick en hel bunte med folk ombord innan jag hann ut med vagnen och vips så gick dörrarna igen o vi var på väg till Svedala..........jävla jävla människor som fan inte vet hur men gör när man går på o av tåg.........jag kastar mig på konduktörens dörr o bankar o slår........släpp av oss.....hallå........tåget stannar efter ett tag och han öppnar dörren......"vi hann inte komma av".......suck säger konduktören och öppnar dörrarna!!!  Att d skall vara såååå jobbigt!!!

Trevligt hade vi iallafall.....med min älskade syster, mamma, christer, mormor, Lennart & Rutan!!! God mat och mycket mys!!

  

 

 4 Generations foto!!!

Väl hemma tog vi en liten extra tur innan vi promenerade hem........tilda på sparken, emil meg gry o jag med lykke i vagnen.......åååå det är helt underbart!!!

 

ÅÅÅÅååå Tony ringde o talade om att vattnet hade gott o att han o jean var i ystad på bb o hon hde värkar!! wiiiiii nu kommer det en bebis snart!!! jag tänker på dig Jean d skall du veta.......fast d känns svårt ibland.....tänk på vad som skall komma.......ditt livs bästa upplevelse......finns inget som slår detta!!! puss o kram all styrka till dig!!



Nu städa rent lite och sen sätt mig i soffan o njuta av ett marabou Daim!!! pok


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej !

Va roligt att du har kommit tillbaka på denna blogg igen.



Tack för att ni kunde komma alla på morsdag. Det var roligt att se alla på en gång.



Puss & Kram Mamma

2010-06-01 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0