Fredag i Ystad!

Fredag......jag sitter o väntar med spänning på posten......wiiii nu kom den.....i posten finns 2 paket.....1 till Lykke o 1 till Tilda.......Lykke fick ett par jättefina MIffy toffler i rosa lack!! hon blev världens sötaste!!

 

Majs blötaste dag var fredagen den 28 maj!! Och såklart skulle det börja regna när vi åkte till Ystad för lite shopping......Dyngsura gjorde vi första stopp inne på H&M........det finns så mycket fint till Töserna så man kan döööö!! Jag köpte inget men Tilda köpte 2 nya sommarklänningar.......o hennes dag var fullbordad!!!

Nästa stopp blev Lindex där jag hade presentkort........Vändan där inne slutade med 2 jeans (1 par lite baggy & 1 par slim fit) & 2 one size tröjor.......
Tilda fick även här en jätte fint skjort/linne......Nöjda o Glada traskade vi ut från affären och märk väl att lilla Lykke fick ingenting denna dag.......Är absolut jätte nöjd över mig själv......!!!

Efter Lindex stoppade vi på MAX o åt oss mätta o goda!! Att ha en mysig dag i Ystad kunde inte bli bättre denna regniga dag!! Älskade älskade familj!!!



 

Kvällen var en super lugn kväll......tv-nissarna såg på tv o jag sydde på Lykkes dopklänning.......oooo jag har nu kommit så långt att man ka se hur den nästan skall se ut!!

Idag Lördag.....blir det hemma fix o lite sy på dopklänning.....sen i kväll skall vi till stallgatan o <Camillo Robban o Isbella för att grilla o se eurovision song contest.........trevligt!!!

ha en bra helg!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0