Etapp 1 färdig & vägnings dax.....

Vår måndag började bra!!! Kajsa en vän från mitt förra arbete kom till oss kl 9.00 då hon för tillfället går o läser till massör.......gav hon oss varsina 50 minuter massage.......åååå helt underbart!! tack kajsa!!!

Där sitter jag i min lilla baby värld o myser......tänker på att allt skall gå bra o att jag har hyffsd koll på det mesta.........just då ploppar d upp att vi skulle varit o vägt Lykke fö 1 timme sedan......attsingen!!! jaha på med palterna o iväg för att väga ändå på vårdcentralen........hela 4290g stora tjejen......

Etapp 1 är klar på Lykkes dopklänning......den lilla hättan som hon skall ha på huvudet!!! bara klänningen kvar......

Tatuerings tid bokad för både mig o emil.......sen om jag gör det d får vi se........måste bli modig.......torsdag den 10 juni.....i skurup i min kusins tatueringsstudio.........

jag hoppas på bättre väder i veckan så man kanske kan ta sig en fika på bullen&bönan...................

Jag tänkte även att jag skulle försöka samla ihopa alla mammor från föräldrar gruppen på mvc......för att äta lite lunch o träffas lite.......hade varit trevligt!!!!!

pok

Kommentarer
Postat av: lotta nygren

Bry dig inte om att bli modig så slipper du att bli tatuerad helt underbara bilder på er alla hoppas att ni fick fika ute i dag ses i morgon.

kram lotta

2010-06-02 @ 16:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0