Vårkänslor, första cykelturen och spontan promenad......

Måndagsmys hela dagen med soppa o nybakade scones........jag har fått pippi på att ha pipilotter i håret.....mysigt!!! Kvällsfika med Jean & Tony!!!!



Tisdagen bjöd på ett toppenfint väder....så fint så det bleb flera promenader med Gry fast jag har haft sammandragningar hela dagen!! Sååå härligt när solen lyser i mitt anskite.....man laddar som batterierna!! Förrutom promenad har jag hunnit med att koppla av i sängen och sett filmen Flickan......nja vet inte om det var någon höjdare....men väl värd att se!!! 

När Tilda var hämtad från fritids fortsatte Tilda att skriva brev till sin farmor o Kerstin......Hon är super duktig denna tös.....kan ju skriva hur bra som helst.....vissa bokstäver går i hopa men vad kan man begära av en 6 åring......ingenting alls tycker jag!!!  Fick fota ett av breven och här e det!:::



När breven var skrivda lyste solen fortfarande och vi bestämmde oss för att putsa av cyklarna och cykla till ica för att posta breven och Tilda skulle panta lite pantflaskor oxå.......o ja vi kom ihåg hur man cyklade....d trodde inte vi!!!=)

 

 Efter postning o pantning ( hela 30 :- fick tilda ihopa) tyckte Tilda att vi skulle göra ett besök på Bo Ohlsson för nu hade hon pengar så kanske hon kunde köpa en ny barbie......o så blev det....en ny barbie som åker på en bobby car......o tösen Sprudlar av lycka när hon skall betala och går ut ur affären!!!! =) 

Efter maten åkte vi till Julia o Viking för ett besök coh för att passa Viking en lite stund.......Detta slutade med en spontan promenad i solen o kylan till lekplatsen för att åka "kasebana" som Viking säger o gunga!! Ingen av oss hade riktigt med kläder för detta så det blev en snabbis ner till lekplatsen åka lite grann o sen hem för att dricka kaffe o äta kaka med Julia.....Mysigt!! 

 

 

 

 

Hade hysterikskt ont i hela kroppen och hittade inte riskudden......smart Jacqueline hade hört att man kunde värma en handduk och att det skulle vara typ samma.....jag värmde handduken i micron och det slutade såhär ute på trappen............  Det började att brinna i micron...vilken tur att jag stod o tittade på o inte gick iväg.......!!!!

Sov gott för det skall jag göra!! pok

 

Kommentarer
Postat av: Anita granne till mamma Kerstin

Fick adressen av Kerstin var roligt att se hur ni har det,det blir ju roligt när lilla pyret har kommit ut, hoppas det inte dröjer för länge.

2010-03-06 @ 22:37:24
Postat av: Jacqueline

Hej Anita! Kul att du har hittat hit.....trevligt när folk läser bloggen!! Ja nu hoppas vi på att det händer snart!! Kram

2010-03-07 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0