Våren???

Har våren kommit nu? Hela 8 grader hela dagen men solen lyst med sin frånvaro.........ända fram till i eftermiddag....då fick vi fart och körde ett jätte lass till tippen!!

När Emil handlade och hämtade Tilda på Aerobicen, räfsade jag hela infarten och tog bort skit o löv därifrån så det ser fint ut nu!! Skulle nog ta en tur i morgon och köpa lite blommor så jag kan plantera i våra krukor på trappen så man får lite mer vårkänsla!!

Jag har även tagit en lite runda på halva gräsmattan......för det som gömms i snö kommer upp i tö!.....jusst d.....Gry´s bajs......8 bajspåsar fick jag ihopa och har då bara rekat halva gräsmattan!! Får ta nästa halva imorgon!! =)

Trött o sliten......trött o sliten.......ont i ryggen och öm i magen.....flickan lilla tar det inte speciellt lungt i magen iallafall!!!

Imorgon skulle det bli sol iallafall.......och då blir det nog en del timar utomhus!!

Mys med sambon nu!!


Kommentarer
Postat av: Gina

hehe... skicka ut Emil på hundbajs-plockning vet jag! =D Miner som kan förgylla ens dag!

Vill också ha lite sol och värme så jag kan börja mecka på min balkong. kram

2010-03-23 @ 07:42:56
Postat av: Jacqueline

Hahaha!! Ja det skulle varit en syn......=)!!! Visst...nu skall vi få fram våren!!Kram

2010-03-23 @ 08:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0