Tisdagen sammanfattad!!

Dålig, dålig o dålig sömn............vaknade i natt halv 2 av en siper värk.......Aaaaaaaaa!!!! Fan jag trodde jag skulle dö......och tänkte nu kommer det nu jäklar skall det komma en bebis..........2 timmar i sängen med värkar och en vaken Emil...........bara går allting ner till en lite behaglivare nivå.....och så har det hållt på hela dagen, från o till.......Jag håller på att bli galen!! Alla säger att man skall sova och vila innan den dära i magen kommer men hur lätt är det  då.......!!!???!!??

Har endå haft en lugn dag i soffan framför tv:n och vilat lite........och lite promenader med Gry!!

Jag har oxå bokat biljetter till Chriskters födelsedagspresent........sen har jag försökt att få tag i min kontakt på Försäkringskassan......trodde att man fick en kontaktperson för att allt skulle vara smidigare men jag har ringt denna person 4 ggr utan svar och har pratat in på telefonsvararen alla gåner.......nån som tror hon ringde tillbaka??? NIX säga vad man vill med försäkringskassans personal Suger!!

I posten kom Tildas kuddöverdrag till sängen!! Det blev jättefint!! Nu skall vi bara hitta ett överkast till sängen oxå!!!



Hämtade Tilda på fritids och en runda in för att hämta ett packet.....sen in en sväng till biblioteket för att lämna böker och då blev det även några böker med hem!!! Damen i kassan talade om att det skulle vara miljödag på bibblan Lördagen den 27 då det även är Earth Hour......detta innebär: Byta böcker, byta kläder, nya saker av gammla saker, Mossagården kommer o informerar!!! Låter trevligt skall nog ta en runda dit........!!!

http://www.tomelilla.se/pressrum/nyheter/artikel/klimatdag_paa_tomelilla_bibliotek_27_mars/?tx_ttnews%5BbackPid%5D=319&cHash=54c09ba5c737ce6ee7eef638a51e08e5

Bajsplockning i trädgårdens andra halv hann jag med och Tilda vårstädade sin lekstuga!!

Kl 17 skulle vi vara på Tildas skola för att vara där på Öppet Hus.......trevlig att få se vad hon gör på dagarna......rimmar, ritar, leker, spelar, pusslar, montessori matte mm. Hon visade oss allt fint jon hade i sin låda oxå......teckninga, teckningar, teckningar och åter teckningar.....hahahahaha!! Underbara tös!!! 2 arbetsböcket fanns oxå i röran.......Rimma med Trolle, skrivboken!!!   Vi var på den stora skolan och tittade pådom inriktningar man skall välja av sen när man börjar där (4:an) Bild (skapa), Musik, idrott.  Idrottsklassen hade uppvisning!! Sen bar det hem efter 2 timmar i skolan och alla är helt slut!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0