Regniga dag!!!

Å så var det plusgradet när man vaknar.......o snön är snart helt borta!!! Skööönt!! Inatt har jag sovit som en stock....underbarst skönt.......lungnt före stormen kanske??!!??! 

Tog mig en sväng på Bo Ohlsson för att se om jag hittade nägon present till Julia men nix pix ingen present men en massa andra saker........

Tilda fick en High School Musical T-shirt , en skjortklänning, en jättefin tunika och ett par jeans leggings!!!
    20:- st utom leggingsen!!


Jag fyndade 2 par adidas byxor i typ frotté tyg 69:- st ord pris: 499:- kunde bara inte låta bli!!!

Bebisen fick 1 Laban tröja o byxor..... 20 :-/set

Ja jag är rätt nöjd faktiskt!!

Hemma o äter lunch......då kommer världens ondaste någonting i min mage och jag viker mig dubbel.......det går över och jag måste kissa.......ooooj ännu mera slem!!! Massor!!! Fortsätter med sammandragningar och malande ont.......

Sätter mig vid datorn och kollar runt lite.....hittade en jätte rolig sida där man kan göra egna tryck och skriva egna texter på olika klädesplagg till alla i familjen!!!  Länken:   http://www.spreadshirt.se  

Hittade oxå lite olika strumpor som jag (vi ) önskar oss.......

Dom är ju bara för söta!! Ett måste på en flickbebis!! 

Igår hittade jag en lapp på Ica med superfina tårtor......var inne på hemsidan och den rekomenderar jag för shit vilka fina tårtor hon gör!! www.metrobloggen.se/bakverk    Värt att gå in o titta!!

Skall snart bege mig till skolan o hämta Tilda sen skall vi fixa till oss och gå på kalas hos Juia som fyler 25 år idag!!! Grattis vännen!!
  

Läste oxå ett mejl från min kära morfar idag!! Jag blir så glad när jag hör i från honnom o Karin!! Jag saknar er faktiskt!! Kul att han skall komma ner skåne o hälsa på oss!!

Kommer lite om resten av dagen i kväll! (kanske) =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0