Malmövägen Kalas med hysteriskt matbegär........!!!

Kvällen kom och nu fixas det hemma för att gå på kalas.......platta hår....måla nagler.....klä på finaste kläderna......och sen i väg för att fixa present!!

Presenten blev köpt på Systrarna Blommster i Tomelilla.........fina blommor och presentkort!!!

 

  På kalaset var det blandad kompott fast mest utav släkten Mattisson & Lasson som kom för att fira Julias 25-års dag!  God smörgåstårta från Ingelstakalkon och toppen goda kladdkakor med marabou chocklad i olika smaker.......mmmmm!!! Jag fick sånt mat begär så jag kunde inte sluta att äta på dessa saker som bjöds.....vi kom lite innan 5 och jag slutade att ära typ rynt 9........så jag kan ju skita i frukost i morgon om jag vill....lär ju vara mätt då!!! =)

Roligt bus med Viking och Tilda och Linus......tillsammans med kusinerna mattisson ( måns, max)

 

 

 

Veckan som gått har vi även hunnit med lite sol  och Tildas Aerobic stil var tvungen att förevigas......



Imorgon äer det åter dax för ett kalas....i skurup!!! Skall även hinna med en barnloppis i Slimmingebyggdegård någon gång mellan 12-16......det är även på söndag men när vet jag inte!!

Nu skall jag mysa ner i soffan o njuta!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0