Lite shopping & slemmis kom idag!!!

Jag kom på igår att jag skulle ju följa med till Lund o hämta Tilda så kunde vi shoppa lite!! =) Solen lyste och allt var härligt!! Väl i Lund åkte vi till Nova och till sportoutletten där...........Där hittade vi en syren lila H/H t-shirt till mig och en gul champion luvtröja till Tilda & 1 rosa puma body till bebisen!! Allt detta för 300!! Såå nöjd!!

Emil tog en sväng in på Carlings och hittade 2 par plagg!! Plockade upp Tilda och sen bar det hem igen. När vi väl lkommit hem hade det snöat i Tomelilla........konstiga konstiga väder!!

Idag har solen lyst och jag har blivit botten förkyld!!!  Ett besök hos Gina för att titta på våra foton som hon håller på med.......dom var jättefina!!! Tack Gina för du gjortde detta och i rettan tid!!

Ett litet besök hos Ann-marie och vsade upp magen och sen hem för en promenad med Gry i solen!! AJ O AJ O AJ O  så vankade jag fram på vår härliga runda!!
Väl hemma och fil o musli på menyn.........Toalett besök.......o slemmis hängde där!!! Urk sorry infon!!! Nu förstår jag att jag skulle veta när den lossnade!!

Sitter nu här i soffan med min musli har lite värkar.........

pok


Kommentarer
Postat av: Gina

Nu jefflar! Nu kommer jag bara vänta och längta efter "the final sms or call" på att det är dags! Nerräkningen har börjat! =D

2010-03-15 @ 15:35:26
Postat av: Ingrid ♥

Så spännande ... nu får jag ringa till morsan och höra hur det går.

Kram Ingrid

2010-03-15 @ 19:42:28
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Lena Svensson

Men vad kul att höra ifrån dig :) har tänkt på dig och undrat vad du gör nu för tiden. En bebbe så kul, grattis :) Klart jag vill göra en doptårta, jättekul. Jag brukar ta 25 kr biten. Nu ska jag följa din blogg :) Ha en bra kväll

Kram Lena

2010-03-18 @ 19:16:37
URL: http://www.metrobloggen.se/bakverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0