Kalas helgen!!

Åååå hela denna helgen har inne burit kalas.....kalas.....och folk hemma.....kalas.....folk borta.....med mera!!! =) Jag som bara skulle vilja sticka huvudet i sanden, gå i ide och bara komma fram när bebisen är ute och solen tittar fram nästan varje dag!

Var på Loppis i Janstorp idag och det var en riktig höjdare!! Vet att dom skall ha en till i höst typ den 2 o 3 oktober tror jag det var......!!!  Vi hittade jätte mycket fina kläder......köpte 1 marwin klänning, 1 h&m o 1 Esprit kjol, 1 vår jacka från h&m, hallo kitty tröjor och Esprit tröjor, sommar linnen, tunikor till Tilda, skit tuffa jeans shorts och t-shirt till Kusinen Oliver, 2 st tröjor till andra kusinen Jack, Tilda hittade 1 hallo Kitty tröja & 1 Hallo Kitty klänning till lillasyster, hittade även en Ramons tröja, bennetton body, puma mjukis, pippi body mm massor med fint!!

Höjdpunkten på loppisen var nog när Tilda hittade bordet med barbie........Ögonen lyste och hon bara strålar!! Wow titta pappa där e Bratz barbies......vad kostar dom?? Lycklig som en speleman traskar hon ut från loppisen med 2 bratz dockor med tillbehör!!! =)

Sen bar det av till kalas och tårtbakning........budapesttårta blev det dekorerad av mig med marsipan löv och Christers namn......jag e inte så super på detta men försöker iallafall!!!



Tilda som är super nöjd med sitt lego bygge!!

 Mina hjärtan!!

Kalaset var trevligt...att få träffa sin kära släckt.....=) men det är jäkligt skönt o komma hem oxå!!!=)

Åt vårt första grillade kött idag......mmmm.......med rotfrukts blandning!! Gott gott!!

 

  Älskade mamma & moster!!

 
 Jag & min kära syster!!

Ser fram imot morgon dagen då det 'r gympa dax för Tilda och så får vi besök av Emils syster Malin och kusinerna Oliver o Jack!!! Nu skall jag nanna gott!! pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0