Helgens sista dag!!

Jaha......känns som jag har kommit in i någon ond cirkel......somnar runt 23 och sover sååå gott fram tilll 03.....sen är det totalt kört att somna om och överhuvudtaget ligga skönt.....hur jag änn gör!!! Jag håller på att bli galen!! Men Söndagen har kommit och är snart borta och en ny Måndag är på G.

Städning i huset och lite luftning av det ljuva vårluften som nu finns ute!! Sen kom Emil syster Malin och de 2 kusinerna Oliver & Jack på besök!! Dom hade med sig jättefina presenter till vårt lilla pyre i magen!
1 Superfin klänning med blommor, 1 par yber gulliga skor, och 3 tröjor även dom super söta o fina!! =) Tack så JÄTTE mycket Malin för detta!!  Jag fick oxå present!! Ett jättefint armband & halsband i silver med hjärtan!! Tack Tack Tack!! Tilda fick storasyster present.....3 par leggings (lila, gröna, svarta) hysterisk många gummisnuddar, och jättefina teckningar av Oliver o Jack!!

 

Vågar man säga att våren har kommit till oss nu eller.......solen tittar fram lite då o då......snön har försvunnit nästan helt från vår trädgård och jag vill bara ut och rota runder........blir nog en trädgårds runda i morgon för att titta över mina blommor!!

Mina pelagoner som jag har stagit sticklingar på trodde jag inte skulle fixa mitt meckande med kniv och lite annat våld men joooo titta vad fint dom har tagit sig och vad gröna dom har blivit......Jag har minsann lyckats.....sen så får vi se om dom vill blomma oxå!!!

 

Idag har vi oxå varit i Ystad för att Tilda skulle på Gymnastik!! =)  Tog även en sväng till Ohlssons Bazar och såg över deras sortiment!! Massor med fint!! Väl hemma igen blev det pizza beställning och mat dax tillsammans med kusiner och syster!!! Gott!!  Och PåskHaren flyttade in i mitt skafferi och blir nog inte så långvarig där om jag får bestämma.......o d får jag ju för det är min!! =)



Vi har oxå i veckan tagit oss i kragen och åkt till Jysk och fått bytat vår bänk som vi skulle ha i hallen........Emil krävde att dom skulle öppna paketet i butiken och ta upp allting så vi fick se hur det såg ut så vi inte kom hem och den oxå såg likadan ut som den andra!! Det gjorde den inte och nu är den uppe.....det blev rätt bra faktiskt.....kan ínte vara bättre nu när man är som tjockast och har svårt att ta på skorna i vanliga fall!! =)



Har oxå ikväll ordnat lite med pyrets säng!! Först var det bestämmt att vi skulle sätta upp en bebiskorg som min syster har legat.......men sen ångrade jag mig och målade om spjälsängen och satte på min sänghimmel som jag hade på min första säng när jag var liten bebis!! Sen har jag även varit och köpt spjälskydd och ett bäddset i Fem myror är fler än fyra elefanter!! OOOOooo det är så fiiint!! Nu vill vi bara att lilla pyret skall komma ut och få prov ligga sin säng!!

 

 

Nu börjar det oxå att gå frammot med lilla rummet.....lite utav väggarna är på plats och resten kommer upp i veckan så jag kan få börja spackla och väva!!!



Hoppas att ni alla har haft en härlig helg!!! Och nu att det blir en toppen vecka! Med lite sol kanske!!


Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Här har det hänt en hel del.

så snyggt det blev i hallen

och så gullig liten säng till den lilla

Kram Ingrid

2010-03-21 @ 19:50:16
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vad sängen blev fin. Du gillade att titta på fem myror är fler än fyra elefanter när du var liten.

2010-03-24 @ 18:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0