Gris med tänder & Gymnastik......

Har glömt berätta att jag fick reda på i fredags att grisar föds med tänder.....helt sjukt......det har inte jag fått lära mig i skolan!! Varför? onödig info men men.....!!!




Idag har jag kännt mig trött o svullen.....o totalt förvirrad!!! Illamående och ont i huvudet.....!!! Bläää!!!
Filmade magen idag när bebisen rörde runder där inne.........! Mysigt med en stor obehags känsla!! =)

Tilda var på gympa idag och där satt vi tittade på.......hon gör så stora framsteg varje gång.....hon blir modigare o modigare!!!

   

 

Idag har det hänt.............Camilla & Robert har blivit föräldrar till en liten flicka!!! GRATTIS GRATTIS!!! Hoppas på att allt gått bra!!!



Nu är det popcons dax med Emil.........
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0