GBS och att bara stänga dörren o gå......

Har den sista tiden kännt mig konstig..........har inte riktigt kunna sätta fingret på vad det är........!!!! Förra veckan när förvärkarna satte igång och sammandragningar ont ont ont.....dålig sömn och ett konstant oro gjorde mig helt nollstäld......idag var jag på mvc och träffade min underbara banmorska Katarina och hon hade fått provsvar på mina kisseprover sen förra veckan........det visade sig att jag har GBS (Grupp-B Streptokoker) så nu kommer jag få gå på antibiotika ett tag och kommer sen under förlossninga att få antibiotika för att minska risken att smitta lilla bebisen.....=( tydligen drabbar detta typ 30 % av alla gravida och det är inte säkert att det visa symptom att man har det.......nu e jag trygg och känner mig lugn då vi vet vad det är och att bebisen kommer bli noga övervakad efter födslen!!!

Skulle vilja stänga dörren till den yttre världen och bara gå in i en bubbla....sitta i bubblan, vila i bubbla......förtillfället slippa allt vad heter komma ihåg och planera.....mitt huvud vill inte förtillfället....jag tror att jag behöver sova lite och ta igen mig efter en jobbig vecka.....sen blir allt bättre!! =)

Bla bla bla bla satan vad jag kan skriva en massa skit-........nu skall jag nanna!!! sov gott!!

Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Skönt att det inte är så farligt.

Jag har en uppmuntran till dig och babyn.

Den finns att hämta hos mig.

Kram Ingrid

2010-03-10 @ 20:17:38
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att du vet varför du mår dåligt nu!! Jag kan säga till emil om det är något han ska komma ihåg ang tilda, problemet är att han glömmer allt igen!! kram på dig

2010-03-11 @ 10:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0