Underbara lata Fredagen.....

Denna fredag fram till nu har varit helt underbar........mycket mys o arbete i trädgården.......ny klippt gräsmatta, fina rabatter, ogräsfri infart.......snabb promenad till Bo ohlsson för att se om jag hittade några fina bebis kläder till Jean o Tonys lilla flicka.......men nix pix......hela Tomelilla har nog fått barn nu för d fanns iget i strl: 50/56.......en liten fika hos Madde & Louise.....på boan.....sen iväg till pigor & drängar......dom har utförsäljning så där kunde vi kanske hitta något.....efter många långa diskutioner blev det.......nä d kan jag inte skriva här för jag vet ju att dessa 2 läser min blogg........d får ni se på foto sen när vi har varit o hälsat på denna lilla tös!!!

Eftermiddagen har jag o Lykke tillbringat i skuggan i trädgården med en bok (14 år till salu) och en flaska vatten......sååå skönt att bara koppla av o inte ha några måsten.....just då!!!

Nu har jag luskat lite på en tatuering.......D kommer bli lila klematisblommor & eventuellt Lykkes namn......i någon form.....kan nog bli rätt fint faktiskt!!!!

 

Ikväll har vi inget planerat o kommer ta kvällen som den kommer!!! ha en trevlig helg!! pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0