Tatuering, skolavslutning.......

Torsdag...............bilen till Skurup för att träffa min kära kusin Zanna!! Zanna har starta en egen tatueringsstudio "Sweet Candy Tattoo", Uppdraget i skurup var att bli tatuerad......Emil började.....jag klippte mig undertiden hos frisören som hade i samma lokal........Hyffsat nöjd blev jag men hon hann inte klippa luggen o hon tunnade inte ut håret ordentligt som jag ville.......o sen har hon mage o ta 290:- betalt........första o sista gången.......

Emil låg på britsen o blev plågad......efter 2 timmar var han nöjd o d blev jätte fint!! Stjärnorna står såklart för hans 2 töser!!

 

 

 Vovven är lilla baby.......o zanna myser med Lykke!! Tiden bara rann i väg med mycke prat o tatuerande.....så tyvärr han vi inte med mig tatuering......ajja jag grät inte.........min tid kommer......!! =)

Bilen styrde mot T-lilla för 2 månaders kontroll för Lykke......hon gall skrek hela tiden och doktern skyndade.......men att d var världens finaste flicka kunde hon inte neka till........4446 kg & 58 cm lång!! Börjar bli en stor tjej nu!!!

  Fredag......o sovmorgon......skolavslutning......frukost, platta hår, klänning på, guld skorna på, kavajen på o sen var stora fröken Tilda klar!! Hon blev sååå fin!! Synd att vädret inte var så fint!!! Barnen sjöng fint o alla hade dom finaste kläderna!!! =)

 

  Avslutnings fika på Olga´s cafe........GOTT!!

 
 En super glad Lykke när storasyster busar med henne.......(skrattar högt o tydligt') =)

fredagmys o framkallat bilder på extra film för d e 0:- för fotona bara porto........toppen bra när man har mycket o framkalla!!! helgen kommer bestä av bakning, prinsesskalas, pooluppsättning, trädgårdsarbete o en hel del tvätt!!!! pok

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej svejs!



Fina stjärnor för två helt underbara tjejer. Va fin Tild var i sin nya klänning. Lykke hon bara växer.



Puss & Kram

Mamma

2010-06-12 @ 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0